Antalya’nın Akseki ilçesine 3 kilometre uzaklıkta 53 dönümlük bir alanda 50 yıldır herhangi bir geri dönüşüm işlemi yapılmadan bırakılan çöpler, bölgede çevre kirliliğine neden oldu.

Antalya Büyükşehir Belediyesi ve Akseki Belediyesi iş birliğinde bölgede temizlik çalışması başlatıldı.
Akseki Belediye Başkanı İlkay Akça, yaptığı açıklamada, ilçede çöp biriktirme alanıyla ilgili ciddi sıkıntı yaşandığını belirtti.

Bölgede düzensiz dökülen çöpler nedeniyle zaman zaman yangın çıktığını, etrafa kötü koku yayıldığını anlatan Akça, “Hem çevreyi korumak hem de bu görüntüyü kaldırmak için burayı kapatma kararı aldık. Çöpler buradan kaldırılarak büyükşehir belediyesinin depolama alanına taşınıyor. Çalışmaların sonuna geldik. İlerleyen süreçte bu alanı ağaçlandırmayı planlıyoruz” diye konuştu.

Haber Kaynak : HABERTURK.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026
1
Otel Banyo Aksesuarları
8940 kez okundu
2
Bahçe Mobilyaları Seçimi için Kriter Rehberi ve Takım Planı
4381 kez okundu
3
Eşya Depolama Rehberi İstanbul’da Doğru Hizmeti Seçmenizi Sağlar
2999 kez okundu
5
İmamoğlu’nun tutuklanma gerekçesi ortaya çıktı: ‘Kaçma şüphesi’
2000 kez okundu